onsdag 8. september 2010

Frøken Solfrid

.



I alle disse solfattige dagene i sommer har det vært utrolig godt å vite at noen soler alltid skinner til tross for at himmelen er grå. De lyser opp og sprer fred og glede i hverdagen. De bøyde seg opp igjen etter stormkastene for noen uker sida og smiler fremdeles like blidt, forhåpentligvis langt utover høsten. Da vil de våkne doggfriske etter en lang og kjølig natts søvn.





Frøken Solfrid er min kandidat i konkurransen Frøken Høstblomst hos Anne på Moseplassen.


4 kommentarer:

  1. Herlige solsikkene!
    Kjempehyggelig at du er med på konkurranse også denne gangen Bjørg Nina :)

    SvarSlett
  2. Nydelige solsikker.
    Lykke til i konkurransen.
    Ønsker deg en fortsatt fin onsdag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  3. Så vakker!
    Jeg glemmer solsikkene når jeg driver og planlegger hagen ,og er på innkjøp av frø.
    Og angrer hvert år når jeg ser disse flotte solglade fruene stå og fjonge seg i andres hager.
    Lykke til i koinkurransen

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.