onsdag 29. september 2010

Bud med roser

.


I dag kom det et bud med roser på døra mens jeg var på jobb. Med de tre skjønne rosene var det et kort. Der sto det:


Gratulerer med flott tredjeplass i min lille ABC-X quiz!
Hilsen Tor

For en overaskelse! Må si det er en sjelden vare. Kan ikke huske sist det kom blomster på døra her i huset i forbindelse med noe hyggelig.
Jeg har faktisk vunnet en quiz før også ... om fugler på bloggen Fotoboksen. Ja, der er det lenge siden jeg var innom  http://fotoboksen.wordpress.com/2010/01/14/abc2-q/
Glemte nok å gi den nødvendige tilbakemeldinga for å kunne motta premien.
Og så har laget jeg var på, vunnet en påskequiz en gang, og that's it. Er ikke noe vinnemenneske i lotteri, men i spørrekonkurranse med muligheter for å finne fram til rette svar, vinner jeg pga nysgjerrighet og ærgjerrighet .... og tålmodighet!

4 kommentarer:

  1. Så koselig med blomster på en onsdag,ikke værst!Quiz er gøy da!

    SvarSlett
  2. Hvilke herlige bilder du har foreviget av en levende 3.premie.
    En premie du virkelig har fortjent. Og som du selv sier: Nysgjerrighet og ærgjerriget er det som skal til. Noe du vet gjennom ditt liv og yrke.
    Gratulerer så mye.

    Takk også for dine utrolig spennende ABC-poster. De har gledet meg helt fra A og jeg er spent på de siste recomandationer...

    Og i morgen kveld blir svarene og vinnerne publisert (blognavn med lenker) under min ABC3-Y reise.

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye!
    Ønsker deg en fortsatt fin uke.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  4. Gratulerer med gevinsten og den utroligt smukke buket :-))

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.