søndag 7. august 2011

Oftograf; Kontraster, gammel/ny

.



Her er en ekte gammel sinkvannekanne som faren min en gang i tida brukte å vanne blomster med i haven sin. Den grønne kjøpte jeg i vår på Rema 1000 for slikk og ingenting. I veksthuset gror det makaløst disse dagene, og nok en gang frykter jeg for vekst langt utafor min kontroll. Jeg nyper sideskudd og toppskudd, men det kan knapt anes noen fortynning. Et veksthus må passes hver dag, og blir noe oversett, kan det fort få følger for avlinga.






Og av frøene i prydbønnebelgen jeg fikk av Gro, har en plante kommet, og den vokser til gjengjeld langs taket og ut av lukene.
.

2 kommentarer:

  1. Stilig bilde. Begge kannene har hver sin sjarm. :)

    SvarSlett
  2. Flotte kontraster på ny/gammel!
    Som Emerald Raptor sier; begge kanner har hver sin sjarm :)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.