onsdag 3. august 2011

Fra Svolvær

.



Vi overnatta på et sted som heter Hammerstad litt nord for Svolvær. Vi hadde planer om å gå et stykke opp på Svolværgeita, men det regna dagen etter denne vakre nattehimlen, så vi satte like godt kursen sørover til Kabelvåg. Fjellet på første bildet heter Blåtinden, så Kobbskja?ret. Kart.






Toppen kan bare nås med fjellklatrerutstyr, og det er mulig å hoppe over åpningen noe lenger nede, se bildet under,  i go' vær. Min kollega, Rine, har gjort det! Tøff jente! Det var et par som prøvde seg på glatta denne dagen.




.

3 kommentarer:

  1. Takk for trolske bilder fra vill og vakker natur. Jeg håper at altoppslukende stemninger hjalp deg i bearbeidelsen av savnet etter Nøste. Savnet etter Mia gnager meg ofte, og det var godt med nesten ni timer fri fra disse følelsene i fjellet på tirsdag. Møtet med skjønne blomster og farlige dyr utgjør en slags "før og etter". Du har kanskje sett bloggen min opplevelsene den dagen.
    Eldbjørg

    SvarSlett
  2. Delighted to meet you again,comming to your blog is really a pleasure but I can´t read what you say as your traductor does not work
    I'll try again later
    Hugs

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.