søndag 14. august 2011

Bloggdagen 31. august

.
Denne invitasjonen fant jeg på bloggen til Carolina Artesanías,  jeg oversatte fra spansk til norsk med Google oversetter, ikke spesielt godt norsk:

Min 1 ° Virtual Party! du er hjertelig invitert til å delta!. Bli med og delta ved å klikke på dette bildet!
Vår blogg er en del av våre liv, de fleste hadde en daglig her, når vi kan, vi deler, vi vet det
trekker vi lærer vi ...
Det virket som morsomt feire "din" dag! Bli med meg? hvis?
invitasjonen! og .... hurrarop ... enkelt!
Navigere funnet noen informasjon på nettet, "International Blog Day oppsto i 2005, da bloggeren Nir Ofir israelske, bestemt at feiringen er 31. august som fant likheten mellom tallene og bokstavene 3108 ordet "blog".
Hvis du ønsker mer informasjon, anbefaler jeg at du bruker en Infobae, BlogDay, Terra eller DíadelBlog.
31. august publiserte vi en spesiell oppføring (eller post) dedikert til "Blog Day".
Emne: free
Hva vi ønsker: en hilsen til vennene dine bloggere, utarbeidet en kort, dikt, historie, bilder knyttet til denne virtuelle verden, eller hvorfor bloggen din .... hva du vil!
Du må bare påpeke at du deltar på dette arrangementet.

Du kommer til bloggen min der det vil være et spesielt sted å registrere deg, besøk til venner som deltar ... og så møte nye mennesker og får mange besøk ...... super gøy!
Bli med i dette innlegget å se hvor mange vi vil!
Hvis du ønsker å fortelle dine venner og inviter dem, så vi er mange.
Du kan ta dette bildet med en lenke for å spre det ville være flott! og jeg vil sette pris på det.

Klikk på bildet så kommer du til Carolinas blogg!




Og en søndag i oktober ber Cristal Rainbow i Sparkle and shine og jeg dere å dele turopplevelsene dere har med alle oss andre! Kommer tilbake med hvilken søndag det blir når det nærmer seg!
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.