lørdag 13. august 2011

Mandagstema; Mobilkamerabilder

.
I dag var både minikameraet og speilrefleksen uten strøm, og da var det greit å ty til mobilen sjølom bildene ikke er av samme kvalitet som fra de andre. Jeg har brukt Camera + på Iphone. Det skal kunne zoome, men det er absolutt ikke å anbefale, heller ikke å ta bilder i bevegelse ... og slett ikke når både jeg og motivet beveger seg hver sin vei i relativ høy hastighet:






Vi har aldri vært i havna på sør-østsiden av Herføl tidligere. Her var det riktig så idyllisk!






Jeg burde kanskje ikke ha redusert størrelsen med halve målet? Har beholdtv originalene, så ingen skade er skjedd!
Dette er siste Mandagstema som Petunia arrangerer, og jeg er ute i siste lita. Mandag overtar Helene med 'Alt som er vakkert', nesten samme tittel som på min blogg!



.

1 kommentar:

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.