mandag 15. august 2011

Når tida ikke strekker til, er det andre som gjør en jobb!

.



Jeg fikk ikke satt sammen delene til skuffen i bordet jeg mala til veksthuset i fjor. Plankene ble bare liggende der henslengt på hylla under. Så kom nå iveren over meg.... jeg kunne jo ikke la det gå nok en sommer uten å få skuffen på plass. Men noen andre vesener hadde allerede tatt dem i bruk, lagd seg flott hus med mange rom. Jeg tror det er en veps som har vært kollosalt ivrig. I cellene ligger larver i flere størrelser og i flere stadier i utviklinga. Dessverre kom ingen av dem på vingene denne sommeren!
.

1 kommentar:

  1. Imponerende skaperverk.
    Sommeren går sørenmeg fort nå for tida.
    KLEM

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.