tirsdag 8. juni 2010

Leskende urtevann




Det ble ikke regn i dag likevel, og da står jeg på og flytter jord, planerer og gjør klart til å forskjønne Frøyas fontene. Om å gjøre å utnytte den fritida jeg har mellom streikevaktøkter. Innimellom må både arbeidsfolk og vekster ha forfriskende vann- og ingenting smaker bedre enn rent, klart, kaldt vann med eplemynte og colognemynte i. I kveld får roser og andre planter sin sårt tiltrengte fuktighet med min eller gudenes hjelp.
Så planlagte kommentarrunder på bloggen i regnvær er utsatt foreløpig. Her gjelder det å bruke hvert sekund ute i haven.

3 kommentarer:

  1. Takk for tipset, tror jeg skal prøve med litt mynte i vannet.
    Her er det så tørt at vi kunne trengt litt regn, helst om nettene da.
    Alle de vakre rosene du har må jo være et syn i hagen din.Gleder meg til å se flere bilder utover sommeren.
    Ønsker deg en strålende dag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  2. Hei igjen,
    Har lest en plass at det gjør bare godt for jorda å vanne før regnet kommer.
    Prøver ut peppermynte i vann, men må nok ha litt tålmodighet før det setter smak på vannet.
    Vi blogges.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  3. Örtvattnet ser jättegott ut! Ha en trevlig vecka! :)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.