lørdag 8. mai 2010

Villsolbærbusk





Kan dette minne om solbærbusken din, Hilde?
Denne har vokst opp av seg sjøl og jeg tror det er en type solbær!

De forrige kroksene jeg brukte i haven, havna på Lia. I dag har jeg gått til innkjøp av nye, med farverike blomster, på Rusta! Hvitt er ikke akkurat farven til å jobbe i jorda med, men det var de eneste med blomstermotiv - og da ble det dem!






Og mens jeg planta peonen jeg fikk av søstra mi, og perleblomstene, sugde en av vårens humler seg fast til en av de blå perlene.



2 kommentarer:

  1. Så dekorativ den ville solbærbusken din var. Den ligner på de jeg fant i skogkanten, så de kan nok være de samme.

    Kjempeflotte bilder av humle og perleblomst :)

    SvarSlett
  2. Tänkte det samma när jag såg din bild, nog liknar väl bladen ?
    Vad duktig fotograf du är, jag klarar aldrig att ta såna bilder, är alldeles för sen på avtryckaren :)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.