torsdag 27. mai 2010

Kjærlighet i luften



Jeg er helt nødt til å dele denne artikkelen som sto i A-magasinet nr. 20 - forrige uke med alle som kommer innom, for maken til spektakulære bilder har jeg aldri sett.tidligere Jeg hadde trykka pollen til mitt hjerte ukritisk dersom ikke visse sorter av dem hadde volda meg så mange problemer i disse dager...
Nyt estetikken ...




Jeg tror det er mulig å lese teksten dersom bildene blir klikka på!
En serie med utsnitt:




Stor takk til A-magasinet som trykka denne artikkelen oversatt av Unni Wenche Grønvold.

1 kommentar:

  1. Those photos are amazing. At first I thought they may have been sea polyps. A beautiful view of another world ... I'll have to try and remember that next time I have runny eyes or nose from the pollen :)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.