onsdag 5. mai 2010

Gammel stol




Den gamle stolen på trappa ved inngangsdøra sto igjen etter den tidligere eieren. Den er en av to ting som fremdeles er som det var da vi flytta inn. Gardobeskapa på soverommet ble erstatta med noen nye og langt mer praktiske sist fredag, så nå er det bare et skap på vaskerommet og som nevnt stolen igjen etter huset som det engang var.
Perleblomster er kjøpt inn i anledning morgendagen og dillkrydder i anledning ABC- tema, urter. Der er vi denne uka kommet fram til bokstaven D!

Jeg nevnte for Mia at vi kjørte på søpla noen gamle flotte lave havestoler som også sto igjen.  Se tilsvarende på bloggen hennes. Dem skulle jeg gjerne ha hatt nå..... jeg som aldri pleier å kaste....






Og så var det kommet frø i posten... nå skal det bli ekte tai-suppe når sitrongresset har vokst seg langt.
Frøfirmaet Leüthens var hyggelig og sendte meg to poser siden datoen på den jeg bestilte, gikk ut i januar.
Dessuten inneholdt forsendelsen frø av palmekål eller på fint italiensk, Nero di Toscana, som ble anbefalt på det varmeste i Trädgårdsfredag forrige uke og en håndfull frø av sukkererter - bare til å knaske rett fra planta når den tid kommer.

1 kommentar:

  1. Den stol er vældigt charmerende og jeg forstår udmærket at du har beholdt den :D
    Den står så nydeligt der :-))

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.