tirsdag 4. mai 2010

Denne lå og ventet





Denne lå og ventet på meg da jeg kom hjem fra jobben. Avsenderen er Mio fra bloggen Bare Mio. Det er en upcoming blogg siden den er relativt ny, startet så sent som i april! Potensialet er stort, for innholdet er variert og spennende. Headingen MÅ bare sees.....
Det er så koselig å få en oppmerksomhet som dette, og det spesielt når jeg runder ett år som blogger. Dagen er i morra.
Det er alltid stas å bli satt pris på og å få bekreftelse på at bloggen er interessant for andre.
TUSEN, tusen takk Mio ;:O)
Denne gangen er "heftelsen" å fortelle sju ting om meg sjøl.
Tenkepuase.....

Tenkepausa over: Jeg hopper like gjerne i det som å krype i det....

1. Jeg elsker ordtak, og synes det er synd at så få ungdommer kjenner dem.
2. Jeg er veldig pirkete sånn at jeg har problemer med å sette sluttstrek på det jeg kaster meg ut i av prosjekter.
3. Jeg har spilt lotto kun en gang - da "det sto i stjernene" at jeg skulle få vinnerflaks. Det var den gangen det var over 90 millioner i potten. Alle vet jeg ikke vant ... et eneste øre!
4. Jeg har vondt for å kaste noe som helst, så skuffer og skap, kjeller og loft er fulle av nyttige og unyttige saker og ting. Tenk om jeg skulle få brukt for det i morgen eller om tjue år!
5. Jeg synes smaken (V6- tyggegummi) og duften (Elisabeth Ardens lotion) av tetre er vidunderlig.
6. Jeg blir aldri lei av rømmegrøt og rødsaft på lørdager.
7. Jeg har alltid elska å kle meg ut, i videste forstand - faren min sa da jeg skulle være med han i begravelse: Ta på deg noe ordentlig, da!

PS så er jeg hyppig bruker av altfor mange og altfor ofte !!!!!!!!! Jeg må dempe meg av og til!!!!!!!DS

Ny tenkepause!

1 kommentar:

  1. Hei igjen,
    Tusen takk for skjønne ord.
    Tenk at du har 1 års jubileum imorgen, gratulerer så mye.
    Begynte nesten å lure på om du tok utfordringen på strak arm, selv måtte jeg tenke noen dager.

    Klem fra Mio

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.