onsdag 2. desember 2009

Barfrost

xxx


Jeg fikk ønsket mitt oppfylt. Det ble både barfrost, rim og is på dammen - og attpåtil sol!
Det spørs hvor lenge herligheta varer. Jeg tok meg en tur i skauen og nøt naturen ... ren, klad luft, refleksjoner av lyset, lyden av hakkespetten, sildrene vann, myk rimmose og knasing av is under føttene.









Skauen er full av spennende gangveier og stier på kryss og tvers, noen er vide og preparerte, andre smale og uframkommelige, så det er lett å gå seg bort for den som ikke er kjent. Overalt er nok av vidunderlige motiv.





Solstrålene ble reflektert i rimfrosten på de bare greinene og skapte dem om til gull! Dette siste bildet er mitt bidrag til oppdrag
nummer 18, Ljus hos Ninas XIs Inspirasjon og kreativitet

 xxx

3 kommentarer:

  1. Härliga frost och sol-glimts bilder!

    SvarSlett
  2. Skönt med lite ljus!
    Tur att din önskan gick i uppfyllese så att du fånga dessa vackra fototn!

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.