lørdag 25. desember 2010

Rakk aldri runden rundt!

.



Nå skal de siste på lista få sin julehilsen fra meg! Noen har faktisk fått den allerede...
Andre feirer 25. desember, og der de bor er det ennå natt, så jeg rekker å sende ønkser før dagen er over.





Under oppryddinga og støvtørkinga til jul, gikk alle rosebladene fra roser  jeg har fått i løpet av året i komposten - jeg får starte å samle på nytt - var tanken.
Og her er første bukett. Den kom søstera mi med på juleaften. En vakker bukett med røde og hvite roser.

1 kommentar:

  1. Ikke la deg stresse av det du ikke rakk. I den forbindelse tør jeg faktisk anbefale mitt innlegg fra i dag.

    Klem

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.