søndag 26. desember 2010

Julegavene som ble borte!

.


Det er ikke ofte i åras løp at julegavene blir sporløst borte, men det har skjedd... og i år skjedde det igjen! 
Da jeg skulle pakke inn duftputene jeg hadde kjøpt med hjem fra Provence, var det en pute med B, en med T, en med S, en med E, en med J, en med H, men ingen med M for Magnus i posen.
Hvor var det blitt av? Var det blitt liggende igjen på disken i butikken, var den gjenglemt på hotellrommet eller var den et eller annet sted i huset vårt? Det hele virka temmelig merkelig.
Vel, yngstegutten måtte forbli uten den lille julegaven dette året!

Tidligere år har et ørepropper-høytalersett blitt med julepapiret inn i peisen. Jeg fant noen forkullede rester i aksa dagen etter. En annen jul ble en pyamasj vekk. Hvordan kan det gå an? Og jeg mener det har skjedd enda en gang, men hva det gjaldt, husker jeg ikke for øyeblikket...
Jula er en kaotisk tid, og da kan underligste ting skje.
.

2 kommentarer:

  1. ...ja det er sikkert at de underligste ting skjer rundt denne travle tid. Så leit uansett, jeg håper du finner den!!♥
    Her forsvant gavene til min kjære mamma og min svigermor... de dukker nok opp igjen! Men ja, det er merkelig ♥ De underligste ting ;))
    Nyt av fortsettelsen kjære deg♥
    GOD JUL
    Klem fra meg, Anki

    SvarSlett
  2. Det er så innihampen irriterende!
    God jul:)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.