tirsdag 28. januar 2014

Den kinesiske krukka og Sitat, ordspråk og visdomsord




Friheten er ikke mye verdt om den ikke omfatter friheten til å begå feil!
Mahata Gandhi





Jeg var så glad i denne fine krukka og ble veldig lei meg da jeg hørte et brak i det krukka med blomst gikk i flisegulvet. Planta var blitt for stor og skjev uten at jeg hadde tatt affere. Lærdommen er, ta aldri sjanser ved å sette store planter i en vakker, umistelig krukke på pidestall.
Til våren blir delene litt pynt i bedene. Klarer ikke å klaste dem!





2 kommentarer:

  1. Veldig synd med den vakre krukka! Jeg likner nok deg, blir glad i slike gamle ting.
    Derfor blir jeg veldig fortvilet over å høre og se de store brannene i Trøndelag. I de gamle husene her har mye gått tapt. Det er helt forferdelig!
    Men til hyggeligere ting - ta en titt på bloggen min i dag og nyt de vakre blomstene og øya La Gomera.
    Hilsen Tove

    SvarSlett
  2. nej så trist, den blir säkert ett fint pynt också hoppas jag ..

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.