fredag 1. januar 2010

Blomstrende fredag, en hyllest til "De fire årstider" av Vivaldi

Blomstrende fredag, roser i glassklokk





Jeg gikk gjennom bloggen min som en avskjed med forrige år da jeg plutselig skjønte at det var fredag i dag, blomstrende fredag. Heldigvis hadde jeg tatt vare på roser jeg hadde fått av noen venninner før jul, tørket dem og lagt dem under glasslokk. De er vakre på sin måte, og der har de ligget som en motvekt til all julepynten rundt.
Dette er rosens høst, de har nådd sine siste dager. Litt vemodig, snart erstattes de med nye...
Flere blomster under tittelen en hyllest til Vivaldis årstider hos Katarina på


xxx

2 kommentarer:

  1. Natti!
    Jag tycker också det är fint med torkade rosor...Det har du kanske märkt...
    Vacker bild, förresten
    God fortsättning!
    hälsn
    AnnA

    SvarSlett
  2. Rosor är vackra även när de nått sin höst...
    God fortsättning på det nya året!
    Kram

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.