lørdag 17. september 2011

Jeg selger eplehave med hus






IKEA selger hus med sofa. Dagens reklameverden er snudd på hodet. Denne gangen ble faktisk IKEA slått på målstreken av meg. I dag kom reklamen fra IKEA, jeg lanserte min på mandag her på bloggen!







Disse eplene er best akkurat nå, litt harde, saftige og syrlige. Det knaser når tennene blir satt i fruktkjøttet. Tennene løper bokstavlig talt i vann!







I år har ikke alle fått den etterlengta røde og gule farven fordi sommeren ikke har vært så solrik som vi hadde ønska. Og det var altfor mange blomster i mai, så eplene har vokst tett i tett. Derfor er det ferre kjempestore epler  denne høsten.






Epletreet helt til venstre bærer min favorittsort: ribston. Jeg kunne nok tenkt meg en større avling i år. De får bli på treet en stund til. Eplene er typisk vinterepler og kan lagres lenge dersom de er uskadde.


Ribston Pippin- Alle eplers stygge andunge. Den ultimate eplevelse! Skriver Eplegården









7 kommentarer:

  1. Stiligt! Nu fick lust på både äppler och jugendhus :)

    SvarSlett
  2. Ikke verst å komme i forkant av IKEA-gianten... Tror jeg ville valgt "Røde, herlige epler med hus tilsalgs!" enn "Idyllisk hytte med veldig behagelig sofa tilsalgs!". Ha en fortsatt fin helg! Klem fra ROSEN-sin

    SvarSlett
  3. I hate getting so behind on your posts, but then it's fun to scroll through a bunch of them at one time. Nice couch, and love the apple photos. Makes me think I should go pick apples today :) I'm a bit mesmerized by your "mesmerizing" too. I may have to think on that one a while today.

    SvarSlett
  4. Flott at du var ute før giganten.

    Eplene ser herlige ut, og dere har tydeligvis hatt sol også under innhøstingen.

    Klem

    SvarSlett
  5. Kreativ markedsføring! Så stilig at du var før ute med din annonse enn Ikea.

    Eplehage med hus vil sikkert mange ha. For min egen del stortrives jeg nå i min lettstelte leilighet.

    Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
  6. Beautiful appels. This year was indeed very "unsunny" weather but here in NL , it seems to be very (literally ) fruitful fall : the fruit trees are full of fruits but aslo all kind of berries, nuts, acorns, chestnuts are in overwhelming amount ....

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.