mandag 26. september 2011

Kaminen det bare finnes en av

.
Jeg ble lenge i barndomshjemmet i kveld. Det var vondt å dra derfra. Men nå skinner det, og huset er klart for fotografering i morgen til salgsprospektet. Jeg tok noen egne bilder før jeg gikk. Her er to av dem.





Kunne jeg tatt med meg kaminen, hadde jeg gjort det! Og liljene står for noe spesielt. Vasen er en gave til bestefaren min.
Pluss to til!


 



En slik takrosett finnes sannsynligvis i alle rom under de senka takene i annen etasje
.

5 kommentarer:

  1. Det är lite trist när man inte kan få med sig alla kära minnen.

    SvarSlett
  2. Til ditt spørsmål om tindved sier du at din plante står i næringsrik jord og med konstant fuktighet. Jeg har følgende forslag til deg;
    1. Tindved skal ha sandjord og trives best når den ikke har det så godt - jeg tror din plante har det for godt.
    2. Det krever både en han- og hunplante for at tindveden skal blomstre å bære frukt.
    Ha en fin dag!
    xx
    Lene

    SvarSlett
  3. Jeg var igjennom dette for et år siden, det er tøft men samtidig det var der jeg fant mye int. stoff om min fam. som jeg skriver om på bloggen nå. Jeg har nemmelig aldri vært opptatt av slektshistorie før jeg fant alle notatbøkene og skissebøkene etter far og broren.
    Om du vil kan du om se dette her:
    http://kleppanrova.blogspot.com/search/label/Mamma

    Lykke til med salg og opprydding. Ingun

    SvarSlett
  4. Det er trist når en blir nødt til å selge barndomshjemmet og etterlate minner som er umulig å ta med. Lykke til med salget :)

    SvarSlett
  5. Men minnene vil du alltid ha. Så lenge du kan huske.

    Ha en god kveld

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.