fredag 13. juli 2018



Nå synes jeg nyansene i oppfordringene begynner å bli uskarpe...

I går var vi på stranda som var full av tørka tang og tare. Slett ikke noe vakkert syn, så jeg tok på meg "arbeidshanskene" og begynte å samle det sammen i hauger som jeg bar bort i en kløft i fjellet.

Av mangel på rive, tok jeg tre pinner og raka med dem så godt jeg kunne.


Stranda ble slett ikke så verst til slutt. Ungene gikk helt tydelig der jeg hadde rydda først! De satte pris på hva jeg gjorde. Lurte på om noen av de voksne tok opp "hansken" etter hvert, men nei, alle bare satt og så på ... akkurat nå klarer jeg ikke finne noen god forklaring på hvorfor ingen letta på baken.




Ute i vannet fløt mer tang eller er det tare? som ble fin hårpynt! Ascot neste!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.