tirsdag 24. juli 2018

Action for Happiness




Går det an å se noe positivt i at over 60 voksne og barn har gitt tapt for flammene i Hellas så langt, mange har mistet hjemmene sine. Det er da jeg er opprådd for positive tanker.
Skogbrann i seg sjøl er positiv fordi det gir naturen sjanse til å fornye seg, mange arter er avhengig av det. MEN jeg ser ingenting godt ved denne tragedien.
Vanligvis prøver jeg å tenke tanken, hva godt kan jeg få ut av dette lite hyggelige som har skjedd, men denne gangen har jeg vondt for å finne svar.

Til orientering: Disse "oppgavene" er fra en kalender jeg har fått tilsendt av organisasjonen Acion for Happiness som er en underavdeling av FN. Se innlegget mitt 

https://viltogvakkert.blogspot.com/2018/07/action.html

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.