søndag 29. juli 2018

Blogger´s Sunday Walk i sol og varme




Møtte en dame på veien som kommenterte: Vi er spreke vi, og jeg måtte si meg enig! Tre andre spreke damer gikk et stykke foran meg på veien...




Søstera mi og Herren i Huset tok sykkelen etter med kaffe og vafler i bagasjen. Spot og jeg gikk.




I dag var det deilig svalende vind og en del skygge på veien.




Dagens rute fra Bjerkestien til Sandvika.




Landlig idyll, ei rød lita stue ved stranda som vi hadde helt for oss sjøl for det meste av tida.




Denne stien har jeg aldri gått, får bli høstens oppdagelsesreise!




Pass opp for hest og vogn!




Et eller annet sted i vannet svømte en liten buorm.




Kornet er modent




Sommerfugler og biene surrer fremdeles for noen planter er standhaftige og deler gjerne ut litt nektar.




Det er bare å henge seg på...
Husk å skrive en notis i kommentarfeltet...





Apropos dagens oppgave, se forrige innlegg, søsteren min fikk denne påminnelsen på sin kalender:  



1 kommentar:

  1. Det er en flott tur du har hatt. Som du vil se var ikke min Blogger's Sunday Walk like hyggelig, men jeg har lagt innlegget ut på bloggen min.
    Hilsen Tove/fargeneforteller

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.