lørdag 17. desember 2016

Spennende med farvequiz



Jeg klarte ikke å dy meg for å ta en ny quiz, konkurranseinstinktet slo til da Inger Johanne fikk full skåre. Da traff jeg jammen blink på første forsøk på  quizen over også ... men den svarte var vrien!
Fin avkobling i nistrikkinga på julesokkene til minstemann...






Etter å ha lest kommentarene ... etter å ha lest quizresultatene, er jeg ikke lenger så imponert over resultatene mine.
Nå hører det med til historien at jeg tok quizen med de magentafarva sirklene to ganger, den siste feila jeg med vilje på - og resultatet ble faktisk dårlig. Så det betyr at det nok ikke er så vanskelig å skåre høyt! Testen er lett mao.

Stort utvalg av andre quizer her!

3 kommentarer:

  1. Först fattade jag inte vad det var jag skulle välja mellan (kom yrvaken direkt från sängen), men så kollade jag lite och såg att det var olika nyanser på det rosaröda - eller är det karmosin eller..... *fniss*
    KRAM
    Susie

    SvarSlett
  2. Hei, fikk rett på alle jeg! Morsomt:)

    SvarSlett
  3. Tack för länken! På den större testen fick jag en 2:a - vilket nog betraktas som väldans bra för en gammal källing som mig!! *fniss*
    KRAM och TREVLIG ADVENT
    Susie

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.