søndag 4. desember 2016

Invitasjoner til/ BSW 2017 / Invitation to BSW 2017


This is her last post....


I går fikk jeg ny inspirasjon til å markedsføre Blogger´s Sunday Walk da Anja skrev til meg for å få mer informasjon om utfordringen. 
Jeg satte meg ned og skrev til alle som på et eller annet tidspunkt har deltatt siden 2011- mange blogger ikke lenger, men kanskje invitasjonen min vil bidra til at de kommer i gang igjen. Noen har stengt bloggen sin, andre er jeg ikke velkommen inn i....
Dette skrev jeg:
Heisann, du blogger kanskje ikke lenger, men kan dette være en anledning til å starte igjen?
Jeg ønsker å skape mer liv i Blogger´s Sunday Walk. De siste gangene har jeg gått "alene" - så nå inviterer jeg til ny giv i 2017, og håper på at mange tar seg en tur ut og dokumenterer det som skjer fire søndager i året.
Ha riktig go´hælj ;:OD)
Se: http://viltogvakkert.blogspot.no/2016/12/bloggers-sunday-walk-2017.html

OG til alle som  av en eller annen grunn ikke har fått invitasjonen, bli med og spre gleden ved å gå på tur videre!

Da venter jeg spent på tilbakemeldinger og gjerne forslag på når første BSW 2017 finner sted!


Yesterday I got new inspiration to promote Blogger's Sunday Walk due to Anja who wrote to me to get more information about the challenge.
I sat down and wrote to everyone which at one time or another have participated since 2011- many bloggers do not blog anymore, but maybe my invitation will help them get started again. Some have closed their blog, others I'm not welcomed to read ....

This I wrote:
Hello, I want to make more spirit to Blogger's Sunday Walk. The last few times I've walked "alone" - therefor I invite all bloggers to join BSW 2017, and hope that many accept the challenge and document what happens four Sundays a year.
Happy Weekend!

See: http://viltogvakkert.blogspot.no/2016/12/bloggers-sunday-walk-2017.html


AND to all who have not received the invitation for one reason or another, join and spread the joy of walking further on!


Then I wait anxiously for feedback and appreciate suggestions on when the first BSW 2017 will take place! 

Apropos... Pokemon had the same intension and effect on other categories of people using their computers ...

Det hjelper med sterk markedsføring. 85 bloggere har vært innom forrige innlegg med oppfordring til å bli med på BSW 2017. Det gjenstår å se hvor mange som virkelig går, om motivasjonen er stor nok. TVI, TVI!


It really helps with marketing. 85 bloggers have read previous post which urging them to join BSW 2017. It remains to see how many people actually walk, to see if the motivation is big enough. TVI, TVI!!

En helt ordinær søndagstur i dag, men ikke helt vanlig, for vi så et rådyr. Først trodde jeg det var en statue på Terje Høilis eiendom, den rørte på seg - og jeg fikk tatt fram mobilen akkurat tidsnok til å få tatt et bilde.


An ordinary Sunday walk today, but not quite usual, we saw a deer. At first I thought it was a statue in the park of Terje Høili, it was moving - and I picked the mobile phone just in time to take a picture.


Frost

Amo har skrevet: 
Dette er spennande ?
Gjeld det alle slags turer ?
F. eks. min 1 times søndagstur i øsende regnver i dag ?

Alle slags turer, ja, men poenget er at vi alle går "samtidig" på hver vår vei, sti, gate, smug, allé... på denne kloden - med eller uten følge!
Jeg foreslår følgende BSW, siste søndag i januar, april, juli og oktober!

Amo has written:
This is exciting?
All kinds of trips?
Eg. my 1 hour Sunday in pouring rains today?

All sorts of trips, yes, but the point is that we are all walking "simultaneously" each of us on our own path, road, street, lane, alley ...  on this planet - alone of with company!
I propose the following BSW, the last Sunday of January, April, July and October!





We keep the extra challenge for one day, Sunday... the name is fixed for 5 years! 
Another proposal is the last Sunday in January, April, July and October... hope so many bloggers as possible are able to walk these Sundays ...



Tenn lys!
To lys skal skinne
for kjærlighet og tro,
for dem som viser omsorg
og alltid bygger bro.
Må fanger få sin frihet
og flyktninger et hjem.
Tenn lys for dem som gråter
og dem som trøster dem 




12 kommentarer:

  1. Dette er spennande ?
    Gjeld det alle slags turer ?
    F. eks. min 1 times søndagstur i øsende regnver i dag ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg har lagt ut eit innlegg no i kveld.
      Håpe det er OK å spreie invitasjonen..

      Slett
  2. Koselig da! Takk for invitasjonen. Her ble det ingen tur i dag, men jeg skal jammen følge med på dette siden! Ha en vakker ettermiddag i skinnet fra adventslysene! :) Takk for hyggelige ord på min blogg. Det satte jeg veldig pris på!

    SvarSlett
  3. Hi! Thanks for leaving a note in my star/light post! And the offer to send some thoughts: "tell me if you have an idea about the challenge..." - not sure how you planned it, if it is one fixed date, which probably is difficult to join for all interested. Wordpress invited bloggers for a sort of similar challenge, and they gave a timeframe of 1 week. (here's the post: https://en.blog.wordpress.com/2015/10/23/wwwp5k-2015/)

    so my suggestion would be to maybe make it the first week of January, for a shared start of the year?

    Cheers! Dorothee from Germany

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann... thanks - we keep the extra challenge for one day, Sunday... the name is fixed for 5 years!
      Another proposal is the last Sunday in January, April, July and October... hope so many bloggers as possible are able to walk these Sundays ;:OD)

      Slett
    2. PS We could arrange an extraordinary walk, Blogger´s New Years Walk during the first week of January, starting on Sunday the first! DS - I have no Mr. Linky, that is also a conscious decision!

      Slett
  4. Da har jeg notert datoene for de fire søndagsturene. God kveld fra Tove

    SvarSlett
  5. Da er søndagene notert, og jeg satser på at jeg blir med. Mvh. Hassumbudeia :)

    SvarSlett
  6. Jag har noterat datum och hoppas jag kan delta!

    SvarSlett
  7. Din inbjudan är verkligen intressant och eftersom jag är ute och går i princip varje dag så borde detta inte bli något problem för mig. Jag sätter upp datumen i min kalender och jag ska verkligen försöka delta.

    SvarSlett
  8. Ok ska försöka hänga på bara jag får veta när det börjar. Datum och tid vill jag ha. Kan du skicka det till mig? Tack

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.