lørdag 3. desember 2016

Blogger´s Sunday Walk 2017


Morgenstemning


Dette vil jeg gjerne være med på! Hvordan finner jeg ut av datoer og slikt? Skrev Anja til meg i dag tidlig!
Jeg blir alltid glad når noen setter pris på å delta på Blogger´s Sunday Walk. De siste gangene har jeg faktisk "gått" alene. 
Under har jeg gjengitt svaret mitt til Anja. Det får være mitt nyttårsløfte. Sunt og flott.
Håper flere vil henge seg på og oppfylle det med mange flotte turer i året som kommer.

Kan alle som har et ørlite ønske om at vi skal få det til, være med på å spre "budskapet"?

This I would like to join in! How do I find out the dates and such?  Anja wrote me this morning!
I'm always happy when someone appreciates to attend Blogger's Sunday Walk. The last occasions I have actually "walked" alone.
I have rendered my answer to Anja. This will be my New Year's Wish. Healthy and great.
Hope more of you walkers will hang on and fulfill it the coming year.

Can anyone who has a tiny desire of joining, spread the "message"?




Heisann! 
Blogger´s Sunday Walk starta jeg for noen år tilbake for å "samle" bloggere til tur samme dag rundt omkring i verden. I starten var jeg god på markedsføring, og mange var med på initiativet, men etter hvert har jeg ikke vært så pågående i det å få med folk - og antallet har sunket betraktelig. Det skulle være et alternativ med lavterskel for å komme seg bort fra datamaskina og bevege seg litt  ute... poenget var også å dokumentere hva man opplevde på turen på egen blogg og legge igjen en lenke til den på mitt innlegg på min blogg, så lagde jeg et samleinnlegg til slutt. Kanskje 2017 skal bli året der BSW slår alle rekorder? Da må jeg gå ut å informere om det kraftig  - og takk for at du blir med. Er det en søndag i vinter som passer deg bra? Jeg har ennå ikke fastsatt datoen for noen søndager framover, en for hver årstid! Ha en flott 3. advent... ;:OD)


Hello!
I started Blogger's Sunday Walk few years back to "accumulate" bloggers to walk the same day around the world. In the beginning I was good at marketing, and many bloggers took part in the initiative, but eventually I have not been so insistent - and the number has decreased significantly. It was planned to be an option with low threshold to leave your computer and get outdoor ... the point was also to document what everyone experienced on the trip on their own blog and leave a link to it on my post on my blog, then I eventually made a "union-post". 
Maybe 2017 will be the year where BSW breaks all records? Then I have to inform about the Blogger´s Sunday Walk more intensely (- and thank you for joining. ;: OD)

Med litt hjel fra bloggvenner får vi det til!
Hva tror dere? Utfordringen er vår...
Mer informasjon under fana Blogger´s Sunda Walk

With a little help from my blogfriends, we will make it!
What do you think? The challenge is ours...
More information under the tap: Blogger´s Sunday Walk







10 kommentarer:

  1. Jeg blir med. Må få satt hjulene i sving, tror jeg.
    Klem og god helg :)

    SvarSlett
  2. Et fint initiativ! Jeg var med noen ganger - kanskje var det i fjor?
    Skal prøve å følge opp. Det er jo så deilig å gå på tur! En god lørdag ønskes av Tove

    SvarSlett
  3. Hello, I wish you much success with your Sunday Walks. Have a happy weekend!

    SvarSlett
  4. That is a beautiful idea with the sunday walks! I just bookmarked your blog. Have a lovely sky week ~

    SvarSlett
  5. Kjempeflott !
    Dette vil eg vere med på !
    Ikkje kvar søndag altså ? Venta på meir info då !
    Takk fobflott idè :)
    God laurdagskveld.

    SvarSlett
  6. yes! of course I will join again. And very true, blogger needs some spirit again!!

    SvarSlett
  7. jeg har vært med en del ganger, kanskje mest på sykkel, men det er tur det også!
    Jeg hiver meg med om jeg får mulighet til det. Når starter det! En for hver årstid er smart. Ha en flott førjulstid!

    SvarSlett
  8. Hi, I´m still blogging a lot. And always walks around the area. I will put you in my link list :)

    SvarSlett
  9. Vill du ge mig datum när det börjar tack så hänger jag på

    SvarSlett
  10. Jeg vil gjerne bli med søndag tur hvis jeg er i stand til. Jeg skadet ryggen min, og jeg fortsatt har problemer med å gå, men jeg er ute i hagen min hver dag for å mate fuglene. Det er en fantastisk idé å komme seg ut og gå å nyte naturen ... Michelle -Google Translate :)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.