tirsdag 6. desember 2016

Litt mer markedsføring for BSW 2017 fra Amo sin blogg



Søndagen min

I dag har det vore eit ufyseleg ver med regn og vind.

Det enklaste var å sitte inne og
nyte dei fine rosene eg
fekk i bursdagsgåve
1. desember :)



Men det friskaste var å gå ein times tur 
langs landevegen 
mens regnet hølja ned.
Eg lika å gå tur i alt slags ver
og då eg las i
denne bloggen:

Bloggers Sunday Walk

vart eg interessert og spurte om slike turar som
min i dag kjem under denne
invitasjonen.
Her er svaret eg fekk:

Alle slags turer, ja, men poenget er at vi alle går "samtidig" på hver vår vei, sti, gate, smug, allé... på denne kloden - med eller uten følge!
Jeg foreslår følgende BSW, siste søndag i januar, april, juli og oktober!

Dette har eg lyst til å vere med på,
eg noterer dato og 
ventar på nærare info.

Jeg er gründeren.... men ingen god markedsfører, så jeg har "gått" litt ensom den siste tida. I starten var mange med, men jeg har ingen Mr. Linky, og mange syntes kanskje det ikke var så synlig at de var en del av BSW, og falt fra. Det håper jeg å gjøre noe med nå! Men fremdeles uten Mr.Linky, jeg er stå sånn! Kommentarfeltet er en like god lenke, mener jeg. Uten bilde, men noen ord kan friste like mye. Jeg samler utvalgte bilder og gir litt omtale på et samleinnlegg når turene er over fra gang til gang

Flere melder interesse nå, det er "plass" til alle!
NYHET : BNYW... Blogger´s New Years Walk:
Vi  starter med en nyttårstur 1. januar som varer hele uka!
Mer info kommer....





4 kommentarer:

  1. Hello dear friend and thank you for the invitation. So, if I correctly understand, the first walk post will be in 'WINTER 2017, JANUARY 29', and then 'Spring April 30, Summer July 30, Autumn October 29".
    There must be from that day, actually? or from january, any kind of walk in the nature, park, alley or whatever? And it must be left the link in your comments section! right?
    If there is something I should know more reagrding, please let us message at any time or in next posts. Gladly, I'll try to be part of BSW 2017. With joy, positivity and hope of being well! Have a very nice and festive winter holidays!

    SvarSlett
  2. Så bra. Ut på tur, aldri sur! Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær! To fine ordtak.
    Hilsen Tove

    SvarSlett
  3. Oij, kjekt å bli med på marknadsføringa.
    Håpe det blir ei heil skare av folk som går
    tur på same tid.
    Du er ein flink gründer !!

    Lukke til vidare.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.