torsdag 8. desember 2016

Den glade vinner!




Congratulations!

You are one of the winners of Gudrun Memory Competition that you participated in!
Your memory may be published, is that alright with you?
The gift card will be sent to your home address. Please reply to this e-mail and give your name and full delivery address.

Kind Regards Gudrun

Heisann, så hyggelig, dette kom uventet ;:OD) Så gøy!

Beste gratulasjoner med 40 års jubileet!

Og i dag kom gavekortet på 1000NOK.

Her er bidraget mitt:
Hei, jeg har flere gode minner å dele, det sterkeste er kanskje ikke så god, men når enden er god, så er allting godt: Jeg har alltid levd etter mottoet at ingenting er så galt at det ikke er godt for noe. Jeg vaska nemlig en genser jeg var veldig glad i, med for høy vanntemperatur, dessverre. Den krympa, men jeg var så glad i den at jeg ville utnytte potensialet til gjenbruk. Jeg klipte av ermene og strikka på en rullekant, og det ble to fine leggings. Til dem strikka jeg et par votter og broderte et mønster med inspirasjon fra ermene på genseren, på dem! - Disse små plaggene tar jeg fram hver høst, og de er like hyggelige å ha på seg i år som i fjor og i forfjor osv.

Det andre minnet er fra festen tre av oss kollegaer troppa opp med samme kjole fra Gudrun Sjødens kolleksjon den høsten!
Og det siste minnet er fra bare en uke sida. Jeg ble stoppa på luftetur med hunden og fikk kompliment for den nye parkasen min i granateplefarve. 
Jeg har kjøpt den hos Gudrun Sjøden, sa jeg. Tenkte jeg det ikke, fikk jeg til svar, en sånn vil jeg ønske meg til jul! Så kanskje vi blir to i samme gate med samme parkas etter jul....




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.