torsdag 12. november 2009

Torsdagsfoto, macro

Sia

Mens jeg venter på å få kamerat tilbake fra reparasjon, og mens jeg venter på macrolinsa som er bestilt, må jeg utnytte de små mulighetene jeg har til å ta nærbilder. Sia pleier alltid å være et yndet objekt, men i dag var ikke den lille røveren villig til å posere. Dette var det nærmeste jeg kom før ho mista interessen og snudde hodet bort! Ikke skarpt ble portrettet heller. MEN det er absolutt med på å forsterke inntrykket av den myke og bløte pelsen hennes, og det milde blikket.


Se flere nærbilder hos Birgitta på Torsdagsfoto:



xxx

8 kommentarer:

  1. Söt kisse!
    Vilken vacker krans i ditt tidigare inlägg!
    Må gott! /Bea

    SvarSlett
  2. Åh så söt :)
    Förstår att du ser fram emot din macrolins!

    http://torsdagsfoto.blogg.se/

    SvarSlett
  3. Ååååhhh! Såååå sööööt!/Anja

    SvarSlett
  4. Så fin pus :) Katter er herlige!

    SvarSlett
  5. Så söt liten kisse. Jag det är inte kul när kameran är sönder.
    Tack för kommentaren hos mig.
    Ha en bra fredag!

    SvarSlett
  6. Jeg sier som alle andre;så söt!
    ha en trevlig helg

    SvarSlett
  7. Awww, sweet kitty, I have seven myself.

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.