lørdag 27. mars 2010

Påskekyllingen, en enkel animasjon






Framviseren streiker når det gjelder å vise det første bildet, så derfor har jeg kopiert en av rammene for å gi en viss peiling på hva animasjonen inneholder... trykk bare på startknappen!
Fra Flash til Quicktime har kyllingen fått seg en "trøkk 16", men jeg syntes faktisk den er søtere i den versjonen!







Etter å ha sett Hennys innlegg på Æ på ABC hos Petunia, kom jeg på at jeg hadde laget en serie tegninger av en kylling som klekker seg ut av et egg, i Painter for noen år siden. De var satt sammen til en liten enkel "ramme for ramme-animasjon", men siden jeg ikke har det programmet på denne datamaskina, måtte jeg klippe ut hvert bilde og laste alle sammen inn i photoshop, og tilslutt legge det dem over i Flash for å animere på nytt for videre å eksportere fila til Quicktime.
Håper det fungerer!
Jeg vet ikke hva jeg gjør feil sånn at "skjermen" blir svart! Det har skjedd før også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.