søndag 30. desember 2018

Nytt år, nye utfordringer



Et nytt år med fotoutfordringer - og en liste med mange abstrakte temaer som skal fanges med linsa. Det gir ekstra utfordringer.
Jeg har bestemt meg i tillegg for mest mulig å la naturen få være hovedmotivet dette året... om det lar seg gjøre.
Vi står ved starten av 2019, og det er opplagt at tanker om det nye året dukker opp.
Kan jeg ta de rette valgene, ta de rette beslutningene, ta de rette avgjørelsene, ta de rette grepene sånn at året vil bli optimalt med tanke på livskvaliteter for mine nærmeste og meg.
Jeg fortsetter også med innlegg om Livsmestring. Tankekraftprosjektet går videre med elevene mine. Det er et nasjonalt løft som er tilrettelagt for alle 16 åringer i fylket vårt. Det skal gi dem et verktøy til å mestre hverdagen sin på en god måte.



1 kommentar:

  1. Tankekraftprosjektet høres veldig spennende ut.
    Jeg skal undervise om farger på en skole i Sarpsborg sammen med NCS Colour Senter i februar. Det gleder jeg meg veldig til.
    Du har mange fine tanker rundt det nye året. Jeg skal legge meg dem på minnet.
    Takk for et hyggelig bloggår - jeg sender deg mine beste ønsker om et godt og fargesprakende nytt år! Nyttårsklem fra Tove/fargeneforteller

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.