fredag 7. desember 2018

Donald i Fjærdrikstad




Fikk ved en tilfeldighet kjøpt et eksemplar som ble revet bort umiddelbart da de kom for salg.
En bak disken på Café Magenta i Gamlebyen hadde sikra seg restopplaget fra Oslo og solgte ut til ordinær pris. Veldig sympatisk! På finn.no koster utgaven tre ganger prisen...
Her er det også for tida en utstilling av originaltegninger til magasinet Donald i Fjærdrikstad. Det er lenge siden jeg slutta å lese Donald, men dette er verdt å ha liggende...


Fotograf: Terje Pettersen

"Den nye broa" åpna for to dager siden etter å ha vært delvis stengt i "evigheter" (3 år) for oppgradering. Nå er den så god som ny, det gamle landemerket vårt! Den har også fått ny lyssetting, og den lyser flott i desembermørket.



Jeg var her på julebord og i løpet av kvelden hadde vi en konkurranse om å blåse et serviettflak høyest opp i lufta. Tror jammen jeg vant for mitt flak kom langt utafor bildekanten...

1 kommentar:

  1. Du har tydeligvis sterke lunger!
    Så artig Donald-blad. Gøy at du fikk kjøpt ett av dem.
    Så fin bro - ja denne lyser opp i mørket!
    God helg ønskes av Tove/fargeneforteller

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.