søndag 16. januar 2022

Nordlys over Fredrikstad




Det var Norma fra Argentina som kom med dette ønsket:


Bildene er på Instagram og kan sees ved å søke på ANSTEMJUNE og fuglekassa.

Mens jeg lå i senga mi klar til å sove ved midnatt, natt til lørdag, var flere av mine venner så heldige å oppleve og å forevige nordlyset over byen vår. Gjett om jeg ble misunnelig!

Flere bilder her: nordlys fredrikstad

På vei inn til Oslo i dag, så jeg også noe uvanlig på himmelen: Ett massivt grått skydekke med en helt klar skyfri himmel i horisonten...


Det var som å kjøre fra mørket og inn i lyset, fascinerende...


2 kommentarer:

  1. Så fint det blir å se nordlyset live! Naturen gir oss alltid fascinerende gratis show!
    Saludos desde Argentina

    SvarSlett
  2. Norrskenet eller som ni kallar så fint Nordlyse är bara så vackert att få uppleva.

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.