mandag 31. januar 2022

Action for Happiness 31


Jeg fant en gammel notisbok med mange blanke ark fra jeg var 14 år. Først har den vært brukt til diverske, så gresk. Kanskje greit å ta vare på for kommende reise til Hellas i slutten av mai. Lappen er nok fra vår første reise rundt på Peleponnes sommeren 1978. Jeg skal faktisk til akkurat samme sted nå. Ringen er slutta!
Nå skal notisboka bli brukt til planer framover. Planer for huset, planer for Lia, planer for reiser, planer for meg.
De fleste planene er slurvete notert bak i årskalenderen allerede. Fint å få det satt opp ryddig og med god oversikt.

En av planene mine for pensjonisttilværelsen helt fra da jeg lærte fransk på gymnaset, var å studere mer fransk. Jeg har meldt meg på kurs som dessverre ikke ble satt i gang pga for få påmeldte. Flere sjanser kommer vel...




 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.