fredag 21. januar 2022

Action for Happiness 21


Digitale styremøter er jeg ikke komfortabel med. Jeg liker å være fysisk til stede sammen med folk, men i dag lar det seg ikke gjøre. Det er innkalt til hastemøte for Det Kvindelige Læseselskab ang alternative lokaler siden salen vi pleier å holde medlemsmøter i, er uten vårt vitende booka for andre arrangement på samme tidspunkt.


Jeg er også fornøyd med å være pensjonist nå, for jeg trivdes ikke særlig med å veilede elever digitalt i kunstfag siden det meste av undervisningen har vært digital under pandemien.


 

2 kommentarer:

  1. Vilken kul blogg! Visdomsord varje dag! Måste kollas in fler gånger. Kram

    SvarSlett
  2. Takk, så hyggelig at det treffer flere!

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.