tirsdag 4. januar 2022

Action for Happiness 4

Lista kan sikkert fylles på i det uendelige, men dette er det viktigste, og familien aller viktigst!
 

Her ble det litt sladding av naturlige årsaker... 
Så er jeg sparsom og gjerrig, kjøpte nye støvler som jeg virkelig trengte, på out-let/overskuddslager til 200 kr.! Mao er jeg glad jeg har en relativt sunn økonomisk sans...


Og godt staten tar en del av strømregningen, selv om jeg har hatt under 18 grader i huset og 10 på Lia, er den over 11.000 for desember... uten nettleie! Dette til tross for at jeg vasker sent på kvelden, dusjer kjapt midt på dagen, slår av alle lys i rom jeg ikke er, og lader bilen om natta!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.