onsdag 26. januar 2022

Action for Happiness 26



Ja, hva er mine sterke sider? Ærlig, til å stole på, målbevisst, standhaftig, besluttsom, handledyktig, trofast, realitetsorientert, kreativ, strategisk, uhøytidelig, og andre har sagt at jeg er åpen, raus og nysgjerrig (som jeg også har skrevet sjøl på bloggens forside).
Hva skal jeg velge? Dagen er ennå ikke over, har litt mer tid til å bestemme meg ;:OD
I dag viser det seg at jeg ikke vil være så åpen som vanlig. Jeg har gjort noe jeg tok en beslutning om på mandag, og det får være med det! Jeg har mao vært handlingsdyktig og målretta på et viktig område.
Dagen ble avslutta i Det kvindelige læseselskab der Signe Prøis holdt foredrag om latinamerikanske forfattere. Før og etter hennes innlegg fikk vi servert nydelig og heftig spansk musikk av Jose Leguina og Ole Jacob Evensen.


Og så har jeg avtalt tur til søndag med en venninne, for jeg arrangerer Blogger´s Sunday Walk for alle bloggere den siste søndagen i januar. Bli med da vel!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.