lørdag 15. januar 2022

Action for Happiness 15


Har vært ute allerede to ganger i dag, men glemte å ta bilder. Nåja, det er bare halve sannheten. Prøvde å ta bilder av noen vakre svarttroster på den første turen i skogen, men de fløy sin vei da jeg nærma meg...
Ved midnatt var det er vakkert syn over byen vår, nordlys, som jeg dessverre gikk glipp av å få gleden av å se.
Jeg skal ut enda en tur i dag, men sjansen for å få sett mer før mørket kommer, blir mindre og mindre. Krysser fingrene.
Byen er faktisk vakker i kveldsmørket med mange lysdekorasjoner.

1. En flokk svarttroster
2. Utsikt over elva 

3. Dekorasjoner, bygartneren er fantastisk flink!


4. Nygårdsplassen som er kåra til den flotteste plassen i 2021


5. St. Raw, her lager de byens peneste, beste og dyreste sushi .... har aldri vært der og spist!


6. En vakker film jeg har sett sammen med barnebarna mine, anbefales!




2 kommentarer:

  1. For en vakker by du har!
    Når du kan vil jeg gjerne se hvordan nordlyset ser ut i byen din

    SvarSlett
  2. Legger inn et bilde som min niese tok av det over huset hennes...

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.