søndag 9. januar 2022

Action for Happiness 9


Planlegger å ta en tur hit, her har jeg faktisk aldri vært før. Det er et stykke å gå. Håper det er tråkka opp stier i snøen...




Da vet jeg hvor jeg skal gå! 

Spot og jeg gikk til ungdomsskolen, videre mot kirken der vi på jordet så et dyr som kunne være en rev, løpe fort i snøen ned mot bekken langs veien. 


Kan dette være revespor?


Så tok vi til venstre opp en gangvei inn i skogen.


Her viste skiltet at vi nok en gang skulle ta til venstre.


Og oppover bar det... jeg opplevde det som om vi var på en ekspedisjon!


På toppen lå bronsealwergraven. Skiltet var nedsnødd og utsikten bare ut i det grå... jeg må nok komme tilbake, kanskje på Blogger´s Sunday Walk i slutten av april.


Heldigvis var det en person som hadde gått i motsatt retning, så jeg kunne bare følge fotsporene i nysnøen - trengte ikke å lete etter blåmerker, for å finne veien jeg hadde planlagt å gå tilbake nordover.


Vi kryssa veien og kom tilbake på kjente trakter.

Blåveisstedet mitt!
Steinhytta eller hella som det egentlig er, bosted fra steinalderen...


Sola kom og det ble blå himmel, men da vi var tilbake etter et par timer, forsvant den igjen...






 

1 kommentar:

  1. Godt nytt år! Ser ut som du er lykkelig og har hatt en fin tur i snøen. Jeg leser bøker jeg fikk til jul:)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.