torsdag 27. januar 2022

Action for Happiness 27


Dagen i dag ble ikke som planlagt. Tilfeldigvis møtte jeg en tidligere kollega på morgenturen og fikk greie på at det var Strikkeklubb i kveld, noe jeg ikke var klar over. Middagen skulle som vanlig på torsdager inntas på vegitarbuffet sammen med andre tidligere kollegaer, men den ble det ikke noe av pga tannproblemer for en i gjengen. Solidariteten lenge leve. Kan ikke en, avstår alle vi andre...
Således ble det mindre stress for meg å kunne delta på strikkeklubben. Ikke så gæ´ærn´t at ikke det ble godt for noe. Fikk også tid til å filme en presentasjons video av en tidligere kollega som vil søke på statistjobber. Vi tidligere kollegaer holder sammen som pensjonister, veldig hyggelig...
Om jeg har hatt negative tanker, er det blitt positive før jeg har fått tenkt dem fullt ut!



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.