tirsdag 26. juni 2018

Elvesingel atter en gang


En samling håndplukka over flere år av meg!



Ting tar tid, det skal være visst!
Som jeg skrev i går kom jeg til stengt port. Utsalget er nedlagt. Sånn går det når det ikke handles der og da ..
Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har klargjort stiene for elvesingel, men de har grodd igjen og igjen.
Jeg har gått i gang med å oppspore nærmeste grustak for å se om de kan ha noe av interesse... 
Noen som har erfaring i tillegg til Mette i Furulunden?






En liten plass foran drivhuset skal fylles, likeledes stiene på hver side av det:

Mot vest

Mot øst og Frøyas stjernebed

og stien langs rosebedet mot dammen

Frøyas stjernebed sett fra høyden. 
Bedet må også få en renovering...
kanskje bare ha busknellik i mange nyanser!


En liten sjekk av kvaliteter på Soli Miljøpark!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.