lørdag 5. juli 2014

Kjærlighet er....




Her er min versjon. Tror den er såpass avvikende fra originalen at det ikke skulle være noe problem med copyright! Jeg har prøvd å holde meg til den opprinnelige stilen.
Til tross for mange tusjpenner hadde jeg dessverre ikke den rette, så lille Saga fikk et skjevt, sjarmerende, skøyeraktig smil, men det passer den vesle jenta godt! Brudgommen fikk kinnskjegget noe for langt - det skyldes også for bred tusjpenn! Da var jeg såpass stressa at jeg bytta til en altfor smal penn...




Obs brudgommen fikk visstnok også en brystvorte - noe han egentlig ikke skulle ha hatt. Det er noe annet å jobbe med hundre prosent håndarbeide enn med datamaskin der hver lille feil eller skjelving på handa kan retusjeres bort på et bunk. Her er alt gjort på øyemål og fravær av linjal med tunga rett i munnen og uten pust. 
Egentlig var jo disse rutene og beregna på trykk - og da var det blanko som gjaldt. Det prøver jeg å unngå siden å komme på trykk ikke er målet med min tegning.
Hvorfor gjør jeg dette? Jo, det er ingrediensen i talen min til brudeparet. Som jeg etter all sannsynlighet holder i disse minuttene....





Disse to rutene fikk jeg tilsendt fra Laura/loriemars etter at jeg hadde ettersøkt Love Is der ordene  take care er en del av teksten. Se hennes Facebookside .Tusen, tusen takk! Se tidligere innlegg.
Den første er fra 1972, den siste fra 1974. Jeg har fremdeles ikke funnet igjen bunken med Kjærlighet er som jeg har tatt vare på.
Flere ruter finnes på søk med Kim Grove eller love is.

Den trykte utgaven min ble seende sånn ut: 

Originalen funnet igjen etter over ett år...: 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.