tirsdag 7. mai 2013

Snek meg ned i drivhuset


første varme, gode dag i år... og der sto både aprikosetreet og ferskentreet i blomst. Disse skulle vært pollinert..... håper humler og bier finner veien inn gjennom døra jeg lot stå åpen.


Fersken

Aprikoser



Kiwien har overlevd. Jeg må skaffe meg en makkerplante for å få frukt, men jeg vet ikke hvilket kjønn denne er! Fikentreet har nok ikke klart kulda i vinter. Druestokken har brune visne blad fremdeles. Den friskner nok til.



Rosenrot i fullt flor!

Gleder meg til å ta fatt på jobben med å ordne opp, vaske og plante nytt.


2 kommentarer:

  1. Så heldig du er. Ferskentreet mitt frøys og det gjorde den ene engletrompeten også(men det er ikke så farlig). De blir litt for store og er grei å dele.
    Ja, så er våren endelig igang! og sommerferien også....

    SvarSlett
  2. Min rosenrod er ikke nær så langt fremme endnu. Bruger du den til snaps ?

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.