søndag 5. mai 2013

Gavedryss


Et år er gått siden jeg skrev Ønskeliste for neste år, og siden korttidsminne svekkes med åra, er det ikke noe rart at jeg hadde glemt hele innlegget fra i fjor, men det er unge med god hukommelse i familien, og vips så er de fleste av ønskene oppfylt. Og mange skal vite at  Mia  og jeg har ønska oss macrolinse i noen år nå sjøl om det ikke akkuart sto på denne lista som først og fremt var via ønsker for haven.


Macrolinse til å fotografere blomster og småkryp i haven med!


Elvesingel, et bidrag flybåret fra Tyrika.


Bekreftelse på vindeleke til drivhusmønet...


Flere nyttige gaver som ikke sto på lista, til haven og kroppen fikk jeg også, absolutt ikke mindre hyggelig å få! Tusen, tusen takk alle sammen...


2 kommentarer:

  1. Så fint med gavedryss! Jeg må bare si at en macrolinse er fantastisk :)

    SvarSlett
  2. Og må jeg gratulere :-)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.