søndag 4. februar 2018

Vinterens BSW, en oppsummering




Fire bloggere hadde tanker om å delta i Blogger´s Sunday Walk denne siste søndagen i januar, men vær og føreforhold gjorde at det bare ble to! Tove og jeg. Ingunn tok turen lørdag. Ingenting i veien for det. Vi applauderer det å bevege seg og å være ute. 
Tanken bak BSW var at vi samtidig skulle kunne føle et felleskap på tvers av by og land ved å gå sånn noenlunde på samme tid, nødvendigvis ikke akkurat i samme sekund! Vi må ta høyde for at det er visse tidsforskyvninger på denne kloden.Men det hadde større innvirkninger før da bloggere fra flere verdensdeler deltok. Nå har interessen for å delta dabba av, både ute i den store verdenen og her hjemme. Jeg er ikke lenger like opptatt av markedsføringen, og det påvirker antallet som deltar (av den grunn legger jeg ikke lenger arbeid i en engelsk tekst heller). Det får bli med dem som har lyst og anledning. De som glemmer eller ikke får det med seg, får bare slenge seg med neste gang. Det gjelder f.eks. Anne-Mari som ødela foten forrige lørdag. Neste BSW er vårens, siste søndag i april.





Det var litt mindre snø i mine trakter, men desto mer sol! Vi koste oss med å steke pølser på bål og varm kakao på termos i den flotte marka vi har rett utafor byen...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.