onsdag 7. februar 2018

Og i kveld konsert




med evig ungdommelige Karin Krog som har en stemme noen og enhver kan misunne henne.
Utvalgte melodier fra hele jazzens repertoar fylte salen, alt fra gamle svisker, swing, ballader, bebop, latino og instrumentimitasjoner (har eget navn som ikke jeg husker) og sjølsagt improvisasjoner .... mye humor ispedd en dose alvor.




En av sangene het Don´t get scared, og handla nettopp om hva jeg var involvert i i går  under forestillingen Trollmannen fra Oz hvor barnebarnet mitt ble skremt av hva som skjedde på scenen.





1 kommentar:

  1. Så koselig. Lenge siden jeg har vært på konsert med henne. Her i Haugesund har vi lørdagsjazz hver lørdag ettermiddag i vinterhalvåret. Ha en fin kveld, hilsen Ingeborg

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.