tirsdag 12. januar 2016

Neste jul blir annerledes på bloggen




I fare for å gjenta meg sjøl for mange ganger, vil jeg neste advent finne på noe annet hver dag å fylle bloggen med enn det som jeg har gjort hittil. Det trengs litt forberedelser, og da er det store spørsmålet, kommer jeg i havn tidsnok?
Idéene er på plass, det krever litt innsats!
Kan røpe at det vil ha en sammenheng med hva som er motivet på maleriet over, kanskje ikke så overraskende, som jeg ikke har klart å finne data på.... ennå!


6 kommentarer:

  1. Det blir spennende! Her har minusgradene kommet tilbake, før snøen rakk og smelte. Jeg er i full gang med å rydde vekk julen, og det er en hel jobb :) Men nå var det på tide! Ha en fin januardag!

    SvarSlett
  2. Beautifull
    greeting from MONS city Belgium
    my blog city
    http://louisette.eklablog.com

    SvarSlett
  3. Det høres spennende ut. Da er det bare å glede seg til jul!!!!!

    SvarSlett
  4. Dette ser vi frem til! Enda mer å lære tydeligvis! Lykke til! Hilsen Tove

    SvarSlett
  5. Hi, hi, nå begynte jeg å spekulere på om du planlegger å bli gravid :) ( Aner ikke om du er i alder eller livssituasjon til det! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, epoker i livet passeres, vi blir eldre og noen går bort som en stor kunstner fra Bergen, men jeg håper å leve lenge, lenge... har for en stund siden passert middagshøyden, men har en fysisk alder på på 24 år, slo en uhøytidelig analyse på Facebook fast. Det er nok en stor bløff. Her er det bare barnebarn som kommer til verden, skjønner godt at det er en begrensing i alder for å bli mor. Veldig deilig å gi barna tilbake til foreldrene når eldste barnebarnet hyler for å slippe å dra fra Besta og farfar!
      Nei, det skal nok ikke handle om meg...neste advent.
      Ha fine dager framover ;:OD)

      Slett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.