tirsdag 5. januar 2016

Da blir disse neste års juletøfler da....




Dette var det jeg planla i fjor på disse tider... skrev jeg i november 2015, nå blir det enda et år til disse blir Juletøfler med stor J!
Jeg hadde en gang makne tøfler sjøl, hekla av min mor, var veldig gla´ i dem, slet dem helt ut.





Jeg får gjøre som jeg har skrevet, starte i mars... eller var det februar... jo det var det!
Den som følger med får se.... hvordan det går!
Neste strikkekafé er 12.januar.... tar med meg garnet dit da!

Kanskje jeg kan hekle en isblomst over vrista!


1 kommentar:

  1. Koselige juletøfler og votter! Lykke til på strikkekafe! Ha en fin dag!

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.