lørdag 30. januar 2016

Lørdagstur i kløfter og på gjengrodde stier




Siste utpost og siste post, for her har de fått det travelt... gått fra telt, soveposer og tørk!
Merkelig hvor dårlig kvalitet det er på bilder tatt med mobilkameraet mitt.




Spot og jeg fortsatte i skauen i ly for vinden. Det var rene vårløsningen med bekkesildring og fuglesang.



Vi kløv opp og ned av trange kløfter som strakte seg over en lang strekning.




Enkelte stedet gjorde store steiner det umulig å komme videre.



Enden er nådd og vi klatra opp på fjellet for å  fortsette turen.




Gamle trær i silhuett skapte rene trollskogen...




Merkelig mur av steiner dukka plutselig opp.




Fra steinalderboplass til stabbur i tradisjonell norsk byggeskikk ytterst på skrenten. 



Det har jeg aldri lagt merke til før.





3 kommentarer:

  1. Så flott tur, og så vill og vakker natur :) Ha en riktig god helg!

    SvarSlett
  2. Du finner utrolig mange spennende turmuligheter. tror jeg må flytte til Fredrikstad! God helg ønskes av Tove

    SvarSlett
  3. Heisann Tove, velkommen på besøk og tur i det minste!

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.