søndag 10. januar 2016

Den Store Juletrefesten




Det er noe spesielt med jobbens juletrefest. Faren til den lille snekkeren fikk lov til å være nisse når han ble for stor til å være med på aktivitetene som å bake, snekre og lage pølser.




Så måtte gaven til lillebror prøvekjøres, en slags EU-kontroll! 
Det var trangt om plassen rundt bakebordet til konditorelevene der det ble trykka ut kakemenn og kakedamer, griser, hjerter og stjerner.




Pølser og brus til alle barn, smørbrød til de voksne er også tradisjon.




Etter gangen rundt juletreet kom nissene med godteposer. Rundt dem var det så trangt at Besta ikke fikk tatt noe bilde i det hele tatt!
Men Facebookfotografen fange ho opp helt ute til høyre!






4 kommentarer:

  1. Adorable photos from your Christma celebrations.

    All the best,
    Denise
    http://anenglishgirlrambles2016.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Så koselig! Jeg hadde også matrosdrakt på juletrefest i fordums tider =D Bestefaren min var julenissen i bygden vår i mange år, og delte ut appelsiner i lilla papir til barna :)

    SvarSlett
  3. It certainly was a very special party! That little girl is so beautiful and sweet and having such a good time learning!

    SvarSlett
  4. Så hyggelig juletrefest. Tenker den lille frøkenen koste seg!
    Jeg savner det å gå på juletrefest med barnebarn, men det er lenge siden nå. Kanskje får jeg oppleve å ta med oldebarn?!

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.