mandag 23. juni 2014

Lykke er en liten hund


Lycke


Lykken er alltid
av enkelt format -
et hjem, et yrke,
en livskamerat.
H.M.

Fra Lykkeboka som jeg i 15-17 års alderen samla
alt jeg kom over av poesi og annen tekst medillustrasjoner om lykke.
Jeg var nok mer opptatt av det da enn jeg er nå.
Likevel synes jeg det er fint å dele bokas innhold med andre.
Innholdet er bidragfra kjente og ukjente forfattere. 




Ikke tvil om denne lille sjarmerende hunden kan skape mye lykke rundt seg!
Matmor er Anna - en elev av meg. Begge var med på skoleavslutninga som vi hadde ute på Isegran med grilling, ballspill og quiz.


3 kommentarer:

  1. Ja de er søte, men dessverre ofte gneldrete! Det er synd.
    Vi kom hjem fra Roskilde i dag, og jeg har mye å fortelle på bloggen. Følg med fra i ettermiddag/kveld!
    En god St. Hans ønskes av Tove

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Her blir det 2 uker med rydding ute og inne før vi overlater huset til andre. Fint at dere fikk noen hyggelige dager i Roskilde som jeg bare har vært på reise gjennom, husker ikke hvordan det ser ut der - og ingen festival har det blitt på meg heller! Holder oss til de lokale på eldre dager!!!!
    Ha en fin St. Hans du også ;:OD)

    SvarSlett
  3. Nydelig hund, og lykke er nok en firbent venn for mange vil jeg tro.. Selv har vi ikke grunnet allergi i hjemmet, og vi er jo stadig på farten..

    Ha en fin St.Hans feiring i ettermiddag..

    Varm hilsen fra Eva

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.